środa, 18 maja 2016

Cyfrowa środa: zmiany, zmiany, zmiany...

Moi Drodzy!
Szykują się zmiany w związku z #cyfrowasroda #cyberwednesday. Z uwagi na moje inne zajęcia i zobowiązania oraz na małe zainteresowanie z Waszej strony cyfrową środą (to niestety główny powód mojej decyzji) postanowiłam zmienić częstotliwość pojawiania się nowych grafik w ramach tej akcji. Obecny stan rzeczy działa trochę demobilizująco, niestety. Nie twierdzę, że to decyzja ostateczna i jedynie słuszna, nie, nie, nie... Po prostu w głowie rodzą się nowe pomysły a odzew na moją cyfrową środę był niewielki więc zmieniam się;-)
Nie chcę jednak pozostawić tej garstki moich wiernych fanów na lodzie i dlatego właśnie dla Was, pozostawiam #cyfrowasroda przy życiu. Jednak nowości będą pojawiać się raz w miesiącu, w każdą pierwszą środę miesiąca, aż do odwołania;-)

A teraz kilka podsumowań;-)
Pierwszy post z #cyfrowasroda pojawił się 23 września 2015 roku. W ramach #cyfrowasroda opublikowałam do tej pory 24 posty a w nich 161 plików z grafikami za free specjalnie dla Was! I to wszystko w niecałe 7 miesięcy!

Pozdrawiam i zapraszam na kolejną #cyfrowasroda już w nowym grafiku 1 czerwca;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!