niedziela, 11 września 2016

ProjectGallias dla D.I.Y. czyli zrób to sam: DIY: Organizer na wykrojniki

Hej! Dziś zapraszam na mój najnowszy tutorial przygotowany dla DIY. Prezentuję w nim jak zrobić organizer na wykrojniki!


Koniec wakacji zmotywował mnie do porządków w pracowni. To czego bardzo potrzebowałam to znalezienie pomysłu na przechowywanie niezliczonej liczby wykrojników. Tak oto powstał prosty organizer na wykrojniki. Zatem do dzieła!





Potrzebne będą:

  • arkusze tektury lub beermaty
  • arkusze folii magnetycznej
  • klej lub taśma dwustronnie klejąca
  • nożyczki
  • linijka
  • ostry nóż do cięcia
  • papierowa taśma washi
  • opcjonalnie: elementy dekoracyjne, papier, narożniki, stemple, tusze, kółka do albumu, dziurkacz lub skrzynka drewniana

Zaczynamy od przygotowania arkuszy tektury lub beermaty. Docinamy arkusze do wybranego wymiaru, u mnie jest to format A5. Następnie docinamy arkusze folii magnetycznej o 1 cm krótsze na dłuższym boku.


Mocujemy taśmę dwustronna na folii magnetycznej pamiętając aby przykleić na stronie niemagnetycznej.


Sklejamy arkusze beeramty i folii magnetycznej zostawiając 1 cm pasek po jednej stronie.


Pora zabezpieczyć brzegi. W tym celu proponuję użyć papierowej taśmy washi, która dodatkowo ubarwi arkusze organizera. 


Obklejamy tylko 3 brzegi karty.


Poszczególne karty organizera możemy obkleić różnymi taśmami aby rozróżnić zawartość;-)


Pora na wykończenie i wykonanie dekoracyjne okładki. Moja została obklejona papierem, ostemplowana i poplamiona mgiełką. Dodatkowo ozdobiłam swoimi kwiatami i perełkami. Ponieważ mam bardzo dużo wykrojników wszystkie karty mojego organizera ustawiłam w stabilnej drewnianej skrzyneczce. Jeśli Was organizer liczy tylko kilka kart to z powodzeniem możecie przedziurkować karty i połączyć je metalowymi oczkami do albumów. Fajnym pomysłem jest też zabezpieczenie rogów metalowymi narożnikami.


A tak prezentuje się mój organizer na wykrojniki. Muszę przyznać, że jest super poręczny, fajnie i szybko można przejrzeć i wyszukać wybranego wykrojnika.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!