czwartek, 28 grudnia 2017

Bombki, bańki czyli ozdoby choinkowe

Hej!
Tegoroczne przygotowania do świąt upłynęły mi pod hasłem: ozdoby choinkowe! Ostatnie sztuki kończyłam na 2 dni przed świętami. Zrobiłam ich tak dużo, że straciłam orientacje właściwie ile... Każda inna, nie ma dwóch identycznie wyglądających. Nie sposób też wybrać tej jedynej, ulubionej...
A choinka ubrana w takie bombki jest po prostu przepiękna...
Poniżej zdjęcia. I od razu uprzedzam, że jest ich baaaardzo dużo, bo nie potafiłam wybrać zaledwie kilku;-)






































Moje bombki chciałabym zgłosić na wyzwanie Style: Vintage w Art-Piaskownicy.


5 komentarzy:

  1. Ojej jakie to cudne, urocze, niesamowite!!!!!!!!!!!!!!!!!!magia!!!!!!!!!!!!!!!cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycające a ilość .... istny zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje bombki, są przepiękne, dokładnie takie, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe i cudowne wykonanie :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownica. pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!